«Посмішка нехай нас всіх зігріє»

                        
- Добрий день вам, любі діти! Ви, мабуть, вже зрозуміли, що сьогодні – день гумору та посмішки. Погодьтеся, що сміх – це здоров’я.  Та й бачити людей навколо радісними і привітними набагато приємніше, ніж під тягарем різних проблем. Як відомо ,  посмішка та щирий сміх – це ліки від усіх хвороб. Вони створюють людям гарний настрій, допомагають бути добрішими, побачити в житті більше світлого, радісного. День втрачений, якщо ви жодного разу не усміхнулися.
А що може бути кращим за сміх? Людина сміється! Чудово! Це означає, що їй добре, спокійно, радісно. Дуже часто посмішку порівнюють із сонечком – вона проганяє зиму та смуток із людських обличь. Нехай сьогодні  вам всім буде весело і затишно і жодна хмаринка нехай не сміє псувати ваші сонячні посмішки. 
Шкільні частівки «Зі шкільного життя»
-        У житті кожного з нас траплялися смішні ситуації, а надто часто це трапляється у школі.
1.    Про життя шкільне сьогодні
Розказати саме час.
Якщо слухати нас згодні,
То запрошуємо вас. 
2.    Раз списала на контрольній
Приклади в Маринки.
Зараз в зошитах у нас
У обох є двійки. 
3.    От дарма усі говорять:
«Лежебока ти!» мені.
Я лягаю коли набік,
А коли і на спині. 
4.    Розбудіть мене вночі, 
     В самій серединці –
    Розкажу вам алфавіт
    Я весь без заминки. 
5.    Ми трішечки пошуміли,
Що аж вікна задзвеніли…
Ми сказали: «Тиша!» -
В школі впала криша! 
6.    Ми вам вірші розказали,
Щоб ви нам аплодували.
Хоч ми й любим виступати,
Та пора і честь нам знати!

Гра «Так» чи «Ні»
-             Всім відомо, що 1 квітня – День сміху. В цей день обов’язково треба пожартувати над друзями, рідними. Зрозуміло, що жарт має бути доречним і без поганих наслідків. З давніх часів у цей день люди різних країн кепкують один з одного. Людей, які вірять в розіграші, ще називають «першоквітневими рибами», бо вони легше за все ловляться на гачок. Тому зараз я перевірю, наскільки легко вас «спіймати на гачок».
Зіграти хочеться мені
Із вами, друзі, в «так» чи «ні».
Я запитання загадаю
І швидко відповідь чекаю.
А відповідь дасте мені
Одним лиш словом: «так» чи «ні».

1.          Якось розповів сусід мені,
Що людина не росте вві сні.
А ви дайте відповідь мені:
Чи це дійсно «так» чи «ні»?)

2.          Найвищий бал у школі – одиниця,
Щоб заробить його, немало треба потрудиться.
Відповідай, коли мастак,
Це «ні» чи 2так»?

3.          Співа карась на глибині
Чарівні голосні пісні.
Цікаво знати і мені
Це «так» чи «ні»?

4.          Оленка мультики дивитись полюбляє
І ось таке сьогодні заявляє:
Що Том і Джері з мультика «Ну, постривай!»
Це «так» чи «ні»? – Відповідай!

5.          А Петрик П´яточкін  хотів якось сказати,
Що ходять діти в школу, щоб лише пісні співати.
Лише одні пісні –
Ви згодні: «так» чи «ні»?)

Вірші Грицька Бойка
-        Лікарі радять: «Смійтеся, бо три хвилини сміху заміняють 15 хвилин ранкової гімнастики». А в Польщі запроваджено орден усмішки. Ним нагороджують людей, які дарують дітям радість. Я впевнена, що якби такий орден діяв у нашій державі, то обов’язково б його зміг би отримати Грицько Бойко – письменник-гуморист, який написав понад 100 книжок для дітей. Серед них:  «Вереда», «Хлопчик Ох», «Смішинки», «Билиці дядька Грицька», «Веселики» та інші. Там, де з’являвся дядько Гриць, все дзвеніло й реготало, аж той сміх розбризкувався навкруги золотим зерням. Грицько Бойко залишив читачам багато чудових творів, які заряджають своїм оптимізмом та завзятістю. Пропоную до вашої уваги деякі з них.

ЩОБ НЕ ЗАПІЗНИТИСЬ
Мама черепаха в серпні, в перший раз,
Проводжала сина в школу, в перший клас.
А чому це в серпні?-  Ясно нам чому –
Щоб не запізнитись на урок йому.

ДЕ ІВАНКО?
-Де Іванко? – запитав
Наш учитель Тому.
- Та він ногу поламав
І побіг додому!

ВНУЧАТКО І КУРЧАТКО
Бабуся каже: - Глянь в гніздечко –
Курчатко клюнуло з яєчка.
Пита здивовано внуча:
-  А влізло як туди курча?

МУДРИЙ БОРЯ
-  Закрий щільніш кватирку, Борю,
Бо дуже холодно надворі…
-А як закрить її щільніше,
Хіба надворі потепліша?

ЗНАЙДУ
-  Нащо калоші ти взуваєш?
-  Я в них на вулицю піду/!
-  Але ж грязюки тим немає…
-  -Нічого, - я її знайду!

НАГОДУВАЛА
Сестричка мовила: - Юрко,
Ти будеш пити молоко?
- А де воно стоїть у тебе?
- Ну, як не хочеш, то й не треба…

ЧОМУ ТИМКО ПОДРЯПАНИЙ
-  Чому це ти подряпаний?
Юрко Тимка пита.
Тимко йому відказує:
-  Та я ж купав кота!
-  А я от не подряпаний,
Хоч теж купав свого…
-  Еге, ти ж не викручував
-  І не сушив його!

БУЛКА З  МАСЛОМ
Стоїть і гірко плаче Надя:
-Віддайте булку з маслом, дядю!
-Та я ж не брав, дівчатко миле…
-А ви на неї, дядю, сіли!

         Гуморески із сімейного життя 
-        Шановні діти, мабуть, всім нам доводилось побувати хоч раз у житті в кумедній ситуації або  спостерігати за своїми рідними та близькими людьми. Пропоную послухати вам про цікаві випадки з родинного життя.

1.      Сметану син приніс.
В сметані в нього ніс.
Де брав таку рідку?
У нашому ларьку.
Ану ходім туди!
Ой, мамо, не ходи!
Чому це «не ходи»?
Бо я долив води…

2.      Став Микола на порозі:
- Я ішов од бабці
І посередині рову
Посковзнувсь на кладці…
-Як? У рів та в нових штанях?
До Миколи мати.
 Мамцю, сталось все так швидко –
Я й не встиг їх зняти.
3.      Де айстру взяв таку?
У сусідки в квітнику.
А сусідка зна про це?
Зна, бо гналася з дубцем.

4.      - Знову мокрі черевики?! –
Сварить Вову мати.
Ти, мабуть, в усіх калюжах
Встигнув побувати?
- Що ви, мамо, – каже Вова, -
Не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось
Чотири калюжі!

5. — У вас зуби є, дідусю? —
онучок питає.
Дід журливо посміхнувся:
— Давно вже немає. —
Це почувши, хлопченятко
зраділо без краю:
— Тоді пряник потримайте,
а я пострибаю.

   Усмішка – це щось, чого не можна ні купити, ні продати, ні випросити. Її  можна тільки подарувати.  Якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте йому свій гарний настрій. Посмішка творить дива! А тому – посміхайтеся! З доброю посмішкою – до добрих людей!





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога